Friday, October 29, 2010

viimane päev?

Tänasega lõppeb mu hetkel ainuke kehtiv leping Veskimetsas tundide andmiseks. Seega viimast päeva tööl!? YOU WISH!
Tegelikult on mul 2 lepingut, mis mõlemad kehtivad. 1. on lihtsalt hetkel ebaseaduslikult lõpetatud ja selle kehtivust ehk tööle tagasi vormistamist arutab Töövaidluskomisjon novembris. 2. leping pole ka kehvem, kuna on vormistatud töölepingule sarnaselt ja tuleb töölepinguks vormistada. Seda muidugi Töövaidluskomisjoni abiga. Tarmo Kutsar on nimelt võrdselt nõrk arusaama nii loogilistest argumentidest kui ka seadustest. Tema käitub jõupositsioonilt ja arvab, et ignorantsusega saab lepingu, seaduste ja avaliku arvamuse vastu. Selleks, et enda seljatagust tugevamana näidata, kutsus ta mulle 01.okt. politsei väites, et käitun ebastabiilselt laste ja naiste juuresolekul.  megairw! Minu soov oli sel päeval 2 eratundi anda (vastavalt lepingule).

Seega, täna tuleb pidu, sest alates esmaspäevast olen nö. puhkusel. Kõige varem detsembris olen jälle Veskas tagasi. Loomulikult võib juhtude, et Tarmo ei ilmu komisjoni ja üritab asja venitada;) Eks ma annan teada.
I'LL BE BACK! :)))))))))

Seniks hakkab siin ilmuma järjejutt, mis kajastab Veskimetsa Ratsakeskuse mustemat köögipoolt, eriti just seda osa, mis kajastab Tarmo Kutsari oivalist tööd. Check in!

5 comments:

  1. Lõpuks tegid ka blogi ära. Tubli!
    Vähemalt midagi loetavat.

    ReplyDelete
  2. Kui tööleping uuesti kehtima hakkab, siis on see tähtajatu. Samas otsib Tarmo kindlasti uusi võimalusi kuidas minust lahti saada. Kui ta seadust loeb, siis on see täitsa võimalik. Lihtsalt maksma peab mulle veidi. Kompensatsiooni.
    Ma arvan, et praegu on juba küsimus: Kas mina või tema. Usun, et tema töös on kõvasti rohkem puudujääke. Samas kui firma omanik teda usaldab, siis pole tal karta midagi :)) Välja arvatud avalikku skandaali ;)

    ReplyDelete
  3. Haha. (6) :D See viimane oleks päris huvitav.

    ReplyDelete
  4. Kuule Lars, mida sa täpsemalt tegid parajasti sel hetkel, kui sulle öeldi, et sa käitud ebastabiilselt laste ja naiste juuresolekul? Täiega hea nali :D Aga millestki pidi selline lause tulenema, nii et ütle, mida sa tegidsel hetkel. Ja mida politsei asjast arvas, kui kohale jõudis?

    ReplyDelete