Saturday, February 5, 2011

06.09. Teema: rebime hobuseid kaheks

III: Kuule üks laps on sul väga õnnetu, kes on edetabelis 4. kohal, ja tahab ka võistlema.

L: Ja-jaa, ma juba kuulsin sellest. Ma pidingi ju alles selleks esmapäevaks panema nimekirja lukku. Ja ma vaatasin ise nädalavahetusel seda edetabelit ja ma praegu kaalun, et keda ma kustutan siit maha, kes ei ole seni välja teeninud kohta finaalis.

III: Mhm

L: Või vahetan mõne niimoodi välja et … Ma arvan et õnnestub teha nii et … Ma usun, et kui ma hobuseid juurde ei broneeri siis on ju täitsa okey.

L: Ma lihtsalt vahetan ja mõned lükkan võistlema teiseks päevaks. Et selle ma lahendan täna ära. Ja tegelikult mitte 1 ei ole neid lapsi, kes väga-väga-väga tahaksid võistelda, vaid neid on 4 pluss veel 1 – nii et kokku 5. Ja nendele ei ole mul kindlasti kõigile hobust anda.

III: Mhm. Ei ole jah. 6 ….. 7 ….. 8…… Veel 2 hobust peab nendest laupäeval tundi minema.

L: Nii et hommikupoolikul ei ole tunde laupäeval? Et sellega saab arvestada? Ei, oot sinu tunnid ikka toimuvad, aga soomlasi ei tule.

III: Jah ma võtan nad hommikul vastu, siis tulevad mul tunnid, siis mul oma lapsed mingil ajal võistlevad …. Jeesus maria!!

L: Aga oled sa lugenud, tuleb sul laupäeval nende hobustega välja?

III: Muidugi ei tule! Ma ei kujuta ette mis ma teen !
No ma ei kujuta ette!!

L: OK

III: Mul on 10 tk tulemas laupäeval. Ja kõik nagu lubasid kindlalt tulla!

L: Ok: Viksur, Viktooria; Paleto….

III: No Paletot ma ei anna algajale! Mul on pisikesed kõik seal.

L: Ma olen pannud juba algaja selga, väga pisikese. Ära karda, see hobune on sontsu. No näiteks Marella on tunduvalt ohtlikum.

III: Nii, Hektori ma saan võtta – ta võistleb enne ära. Marella läheb.

L: Hektor – 4, Marella 5. Leedi võistleb hetkeseisuga ainult 1 korra.

III: Millal ?

L: Ta võistleb 75, see tähendab just sel ajal kui sul vaja – tõenäoliselt jääb ära. Eku, Cameron …

III: Mhm.

L: Näed, ma sain praegu 7.

III: Kas Kardo läheb ka 50-60?

L: Ei, ainult 75.

III: Seda ma saan siis kasutada! Mis kell see hakkab?

L: No, ma pakuks välja pool 12.
 Tiku ja Glamuur sõidavad 50-60, aga neid sa ei pane ka algajatele.

III: No neid ei tahaks panna.

L: Windar sõidab tõenäoliselt ainult 90 esimesel päeval.

III: 5,6,7,8, 9… no ehk jääb veel üks tulemata.

L: Nojah, ma jagan nüüd need hüppetunni hobused ära, siis võistlushobused

4 comments:

  1. Õudne ikka, milline süsteem ja mõtlemine kõige sellega on päevast päeva. A, ja ma ei saanud ikka päris hästi aru, et sa siis hetkeseisuga veel Veskimetsas tööl?

    ReplyDelete
  2. Veskimetsas ma enam ei tööta. Jah, süsteem oli keerukas seal.

    ReplyDelete
  3. See tegelaskuju II ei võta üldse sõna või?

    ReplyDelete
  4. II ei ole hetkel kohal, varsti tuleb :)

    ReplyDelete