Tuesday, February 1, 2011

1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+.........+7=10000

10 tonnis on 10.000 liitrit vett. Ühes hektaris on 10.000 ruutmeetrit.  Minu blogil täitus 10.000 külastust.

Ma arvasin kunagi seda blogi alustades, et 500 külastust kuus oleks päris kõva sõna. See tähendab, et blogil oleks üks fänn, kes külastaks seda 17x päevas,  120x nädalas ja 500x kuus. Selgus, et mul on hoopis 6 fänni, kes sama intensiivselt oma aega minu blogis surnuks löövad. Tänan teid, te olete fantastilised!

Tegelikult tänan kõiki lugejaid, nii neid kes regulaarselt siit meelelahutust otsivad, kui neid kes põletavamaid teemasid luuramas käivad. Te olete mind leidnud vaatamata puudulikule reklaamile. Eriti toredad on need, kes follow'vad. Kõige tublimad on need, kes arvamust avaldavad ja kommentaare kirjutavad. Kõige viisakamad on need, kes sinna nime (aliase) ka alla kirjutavad. Kuigi jah, ega ma ei tea teid varjunimede taga. Seega loodan, et inimesed käivad mu blogis selle meeldivuse pärast, mitte selleks et hambaid kiristada või Tarmo Kutsari kombel postituste väljatrükke kausta koguda ja siis töövaidluskomisjonile, politseile või ratsaliidule ette sööta kui laimavat materjali.  Really clever :)  OLGE SIIS TOREDAD, TUBLID JA VIISAKAD.   SEE ON MINU BLOGI!   KUI EI MEELDI ÄRGE LUGEGE!

1 comment: