Wednesday, May 4, 2011

Minu suur varvas

Mul juhtus 3 nädalat tagasi selline asi, et hobune ehmatas ühe vehkleva inimese peale, hüppas kõrvale ja astus mulle varba peale. Jah, mitte jala vaid varba. Kuna ma ei saanud oma vigase ja kohutavalt valutava varbaga kohe midagi ette võtta, siis pidin leppima lootusega, et minu saabas ei voola verd täis niikaua kui ma ringi kõnnin. 2 tunni pärast sain oma varvast näha ja külma peale panna. Järgmisel hommikul varvas ei paindunud ja oli tulivalus puutuda. Saapad ja kingad polnud eriti sõbrad :) 3 päeva pärast sain jälle enam-vähem normaalselt käia. Nädal hiljem tuli küüs pealt maha. 3 nädalaga jõudis juba kolmandik küünt peale tagasi kasvada. Vastikult palju valu oli seotud selle lolli juhtumiga, kus mu varvas 2 sek vältel vales kohas oli.

3 päeva tagasi kui üritasin ühele saduldamata hobusele esimest korda selga hakata minema, tegi üks inimene selle hobuse selja taga üksiku krõpsu ja hobune lõi jalad ehmatusest laiali. Kuna see oli mulle täiesti ootamatu, siis juhtus nii, et võpatuse käigus maandus tema jalg otse minu varbal. Sellel samal. Vot nüüd oli alles valus. Seekord sain varba külma 20 sekundi pärast. 20 minutiga külmas polnud valu veel taandunud. Iga poole tunni tagant leotasin õnnetut varvast sel õhtul kokku paar tundi. Järgmisel hommikul oli varvas sinine ja kohutavalt paistes. Nüüd olen 2 päeva selle varba pooliku küüne alla õmblusnõela torganud, et lasta tühjemaks küüne all paisuvat verevalumit. Aga kõndida saan juba eilsest täitsa normaalselt! Mis ei tapa teeb tugevaks?! Ootan juba huviga, kuidas suudan kolmandat korda õnnetut varvast traumeerida.

1 comment:

  1. Tahad seda rasket ootamise vaeva vähendada? Tule, ma pillan sulle oma vanaema kuuekümnendate eriti raske raudõmblusmasina varba peale :D

    Tegelikult see oli nali, loodan, et su varvas paraneb peagi. Ehk peaksid kaaluma ka turvaninaga saabaste muretsemist.

    ReplyDelete