Saturday, December 25, 2010

Sõitma!?

"Oleme teel hellitatud Lääne-Euroopasse. Miinuskraadide eest hoiatatakse raadios ja igale Eestimaale langevale lumehelbele pannakse oma nimi. Täna tuleb helbeke Scarlett. Homme ootame külla Tiffany't!" Vähemalt nii tundus seniste ilmaprognooside põhjal, kus lubati suurt sadu jõulupühadeks. 1. püha minu teada* juba läbi ja teine täies hoos.

Käisin väikesel testisõidul nii suusa kui autoga ja võin öelda, et olud on küllaltki talvised. Nähtavus 80-150 m. (vrd. Monika algus) Lumi tikub igasse prakku ja Tallinna paljukannatanud tänavad on JUBA kitsamaks muutunud kui eile. Kohapeal juristavaid autosid on märkimisväärselt palju, sest lahtine 10 cm lund on sadanud väga jäisele pinnale ega jäta autoratastele pidamiseks palju võimalusi.

Suusatades soovitan laiu klassikalaudasid, sest uisku sõites jalgu 15 cm maast tõsta on päris tülikas. Erandina on Nõmme alumine ring siiani suurepärases korras nii uisu kui suusa jaoks :) Kindlasti võtke prillid kaasa, veel parem ujumismask või trimmerivisiir, sest alt poolt lähenev lumi sulab kogu näole.

Kui vaadata ilmamudeleid siis siiani ei toimu nende järgi midagi - sadama peaks hakkama täna õhtul 7-8 paiku ja sealt edasi öö otsa. Niisiis, kes tõelisi elamusi soovib, peaks kannatama õhtuni ja siis väiksemaid teid mööda adrenaliinirallile minema. Sihtpunkt ja kohale jõudmise aeg jätke siiski lahtiseks :) Võtke nädala varud igaks juhuks kaasa. Neid elamusi raha eest juba ei saa!!


* ega ma mingi usklik pole ja kalendrisse ka eriti ei vaata

1 comment:

  1. Tere kõigile, mulle on valetanud nii palju ettevõtteid, kes on väitnud, et nad on tõelised laenuandjad, kuid kõik minu pingutused on olnud asjata, ma olen kaotanud rohkem kui 3500 eurot võltslaenuandjatele, kellele nad väidavad, et nad ei ole. Kuni mu sõber tutvustas mulle õiget laenuandjat, kellega ühendust võtsin, ja sain neilt vaid 48 tunniga edukalt laenu, soovitaksin kõigil, kes laenu otsivad, kartmata temaga e-posti teel ühendust võtta: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    ReplyDelete