Thursday, January 20, 2011

06.09. Teema: Hindade langus :)

I: Ahsoo, see kliendi teema -  et me kogume nad kokku. Ma täna saatsin meili ka: et mis aja nad pakkusid?  Et las nad siis tulevad arutama.

III: Kas sul (I) ei jäänud pooleli et mis need kliendid tahavad…

L: Ei-ei, vaata I küsis, et kas minu isiklik küsimus on seal hulgas, onju. Et seoses selle hinnatõusuga nad kunagi ammu küsisid minu käest, et kas minul on palka tõstetud, et selle pärast on vaja hindu tõsta. Ma ütlesin, et pole ja sinna paika see jutt jäigi. See on ka kõik.

I: Nad ütlevad, et mingid palgad on langenud ja mingeid selliseid imelikke asju…

L: Seda infot ma ei tea, seda infot pole ma neile andnud, sest minu palk on olnud kogu aeg sama.

I: No mõistlik oleks neid asju omavahel arutada. Samamoodi, et kui sina esitasid oma hinnapakkumise mulle, siis ma ei lähe seda III-ga arutama, et näe siin on L-i hinnapakkumine.

L: Mmhhmmhh. Ma saan sellest aru.

I: Sama lugu on palkadega.

L: Ma olen palgannumbrit pidanud alati enda asjaks ja pean edaspidi. Aga kui nad küsisid, et kas see hinnatõus on seotud treenerite palkade tõusuga, siis ma vastasin lühidalt: Ei, minu puhul mitte.

I: Ja-jaa, ega ta ei ole kellegi puhul.

L: Ja palju mul … täiskasvanutega ei puutu ma nii ehk naa eriti palju kokku,  mul on üks tund.

I: Noh ma loodan ka, et kellegi isiklikke huvisid nad ei esinda. Aga eks ma püüan neile selgitada asju ja ega siin midagi teha pole! Täna oli siin uudistes, et Nõmme ujula tõstis kuni 40 % oma hindasid.

III: Ossaa juudas!  Päris karm.

I: Nojah, nemad põhjendasid seda euro tulekuga, aga see ei ole päris hea põhjendus.

III: Ma kohe võiks arvutada välja selle %  palju me tegelikult hindu tõstsime.

I: Et palju me tõstsime? ... et plaan oli see…

III: Me panime nii, et kuukaardiga hind tegelikult langes.

I: Meie plaan oli selline, et kuukaardiga hind ei tõuseks.

III: Jah ta pigem nagu langes. Sellepärast, et need kes käivad esmaspäeviti näiteks, no siin on ka näiteks kolmapäevad – siin  on 5 kolmapäeva eksole, aga ta maksab ainult 4 tundi vana hinnaga. Noh! Siin on need, kes käivad kolmapäeval ja neljapäeva praegu, need on või sees, kes käivad kuukaardiga.

L: Kas reedeid ei ole? Mulle hakati reedesse trügima millegipärast.

III: Tegelikult kui nüüd niimoodi võtta, siis meie jaoks on ta natuke kahjumis. Aga samas on kindel, et kui ta ei tule siis ta ei tule aga meile on see tund makstud, et meil pole tühi tund.

I: Jaa-jahh

11 comments:

  1. "L: Ja palju mul … täiskasvanutega ei puutu ma nii ehk naa eriti palju kokku, mul on üks tund."

    Ja nii ükskõikselt käitusid sina inimestega, kes sinu eest seisid? Väga kurb! Tundub, et inimesed on ikka ühesugused, ainult iseenda probleemid on tõelised probleemid. Ja siis muidugi eeldatakse, et ka teised peavad neid tõelisi probleeme lahendama. Aga eks elu õpetab ja igal oinal on oma mihklipäev.

    ReplyDelete
  2. Kes Sa oled, viimane kommentaator? :)
    Kas Sa loed ja mõtled või ainult loed?

    ReplyDelete
  3. Hinnad on alati emotsioone põhjustanud, ei maksa sellist lauset nüüd isiklikult võtta. Veskimetsas ei sõltu ühest treenerist midagi.

    Küll aga tahaks teada, miks Veskimetsa üksvahe pea kord kvartalis hindu muutis. Ja miks loetakse Veskimetsas ponideks 138cm turjakõrgusega ponid. Kas (kirjutamata) reegel, et poni on kuni 149cm turjakõrgusega Veskimetsas ei kehti ja see muudatus on lihtsalt raha sisse kasseerimiseks?

    Ja veel üks varem tõstatatud küsimus hobuste koorumuse kohta. Kui vaadata trennis käivate laste arvu ja võrrelda hobuste omaga, siis mitu korda päevas keskmiselt hobused tunnis käivad? Mitu korda hüppetrennis? Ka tunniplaan on otsast-otsani täis, seega puhata nad väga ei saa või ma eksin?

    Hinnad on üleüldse absurdselt kallid. Tallinna lähedal saab sama hinnaga juba eratrenne...

    Nimetu lugeja:)

    ReplyDelete
  4. Inimesed on naiivsed nagu lambad,nad ei usu ikka veel, et neile võidakse pidevalt, nahaalselt ja täielikult valetada, udutades samal ajal laste ja hobuste heaolust. Veska lähtub AINULT rahast. Need inimesed, kes seda teavad ja kaasa aitavad, on seal rahul ja tunnevad end hästi. Need, kes teavad, kuid sisimas taunivad on haiged ja jäävad aina haigemaks. Aga vähemalt hing jääb neil puhtaks.

    ReplyDelete
  5. To: "Ja nii ükskõikselt..."

    Kas sa nagu sündmuse konteksti ei hooma või?? Firmas on L-i pea kohale kuhjatud sütesid koormatega, jälgitakse igat sammu ja liigutust, et leida põhjust, mis teda diskrediteeriks. Kas sa arvad, et lojaalne töötaja oleks esinenud sütitava kõnega teemal: "minu reedesed kliendid on veendunud, et hinnad on liiga kõrged ja mina arvan seda sama ja ma soovitasin neil pöörduda firma nõukogu poole" ??

    Arusaadavalt L. ei valetanud kui ütles, et tal on täiskasvanutega üks tund. Mis sulle ei meeldi??

    Ja kui sa siis väga-väga hoolikalt uuesti loed, siis L-i vastus välistas täielikult võimaluse et tema isiklik küsimus oleks see, mis kokkusaamise põhjuseks on. Sinu: "Ja siis muidugi eeldatakse, et ka teised peavad neid tõelisi probleeme lahendama" on just see, mida L. vältis. OMA probleemidega tegeleb ISE.

    Aga kõrvalise abi eest oli ja on tänulik.

    L. oli lojaalne töötaja, kes pidi töötama etteantud tingimustel. Oli tõesti asju, mida ta muuta ei saanud (kuigi proovis). Paljud katsed seda asutust inimlikumaks ja meeldivamaks ja KASUMLIKUMAKS muuta põhjustasidki olukorra, kus I tundis ennast kasutu ja ebapopulaarsena.

    ReplyDelete
  6. To: "Kes sa..."

    Ta ainult kirjutab, ei loe ka :D

    ReplyDelete
  7. To Nimetu Lugeja

    turjakõrgusest. JAH, see piir on selliseks lükatud ainult selle pärast, et võimalikult paljude kabjaliste eest kõrgeimat võimalikku hinda küsida. Kuna linnaga sõlmitud leping sätestab teenuste nimekirja ja ennekõike lastele kehtivad võimalused, siis PEAB olema Veskas poniga ratsutamise võimalus. Milline on poni mõõt ja kui palju neid seal on on juba firma siseasi :) (huvitav miks reeglina ainult 1 väänikas?) Ärge arvake, et ma ei pidanud argumenteerimatuks igasuguseid ettekäändeid sellise mõõdu kehtestamiseks.

    hobuste koormusest. See on asi mille pärast ma Veskas reeglina ei muretsenud ja ei pea seda ka praegu probleemiks. Hobuste KESKMINE koormus oli 1,4 - 1,8 korda päevas. Kõige-kõige töökamad hobused käisid kuu jooksul kuni 52 korda ratsutamas (nt. Viksur, Viktooria, Lady, Kegums, Hektor).
    Ponide koormus oli loomulikult väiksem, eriti pärast nende hobuseks ülendamist.
    Probleemiks võiks lugeda seda et universaalsed hobused (täiskasvanutele sobivad, galopeerivad-hüppavad, ka algajatele sobivad) said alati rohkem koormust kui nö. nišihobused (ponid, traavlid, problemaatilised "rasked" hobused, mittehüppavad). Mäletamist mööda oli Veskas 24st kabjalisest 9 tk universaalsed "normaalsed" hobused.
    Kui ma suvel puhkusel käisin läks olukord puhkepäevade andmisega käest ära. Tagasitulles olid 5-6 hobust ilma ühegi puhkepäevata 30-kraadiste ilmadega 1,5 kuud järjest IGA PÄEV sõitmas käinud. Kuna Pille ei jaksa Terjega võidelda, siis olid kõik paremad hobused pidevalt rakkes. Sest tema juba hobust tundi andmata ei jäta.

    ReplyDelete
  8. To "Inimesed on..."

    Muide, Veska igapäevane juhtimine ei lähtu ainult rahast. Miks seal muidu kümneid tühje bokse leida võis või miks soomlaste maja pidevalt TASUTA kasutatakse?

    Aga rahast lähtuvalt on seal kellegi huvid mängus küll. Ja ses mõttes on tundide hinnad väikesed veeringud ühes suures mängus.

    ReplyDelete
  9. Nimetu lugeja

    Aitäh põhjaliku vastuse eest:) Tuleb välja, et õnneks ei pea hobused enam nii palju trennides käima kui paar aastat tagasi, mis on igati positiivne.

    Mis tühjadesse boksidesse puutub, siis tahaks küsida, et kelle huvides see on? Ma arvasin, et selle põhjuseks on asjaolu, et inimesed viivad oma hobused Tallinna lähedale Tallidesse selmet neid Veskas hoida. Mistõttu on rohkem ruumi jne. Boksirent on Veskas küllaltki...kõrge, seega võiks eeldada, et nad just ootavad kliente.

    Ma olen juba varemgi seda kirjutanud, aga kordamine ei tee paha. Ühesõnaga, see on üks parimaid blogisid, mida ma olen lugenud (loen) ja ma käin ülepäeviti siia kiikamas, mis räägib juba enda eest:) Aitäh, et seda ikka täiendad!

    ReplyDelete
  10. Veska hinnad on kõrged, aga välja näeb see paras peldik.

    Õigustmõistev kritisaator

    ReplyDelete