Wednesday, January 19, 2011

06.09. Teema: Võitlus narkomaanidega

I: Eks siin mingi narkomaan pidi aegajalt käima, aga kas te nägupidi teate seda?

III: Jah, mina pole teda näinud, II on teda näinud.

L: Mingi öine külaline jälle või?

III: Ta käib nii ja naa.

I: Nii ei tahaks käsi määrida, et ei tahaks hakata mingit füüsilist jõudu ka kasutama, aga üks asi, et võibolla peaks siia võtma, kui maja saatus selginenud on,  paar sellist, peab rääkima II-ga, et paar sellist koera veel võtma. Tigedaid koeri me ei saa võtta, meil siin oma inimestest ka…

III: Me kogu aeg räägime II-le et see koer on juba vanaks jäänud.

I: Paar kaukaaslast siia võtta ja öösel lahti lasta, kurat,  nad võivad siin oma lapsed ka pintsli pista või ma ei tea isegi…

III: No üldiselt kui väravad on kinni, siis polegi siia asja.

I: Kunagi seal, minu arust, Kalevi territooriumil oligi 90 ndate alguses seal, et mingid noored läksid sinna pulli tegema ja pandigi pintslisse. See oli jama…

III: See on jama jah, no aga kui silt on väljas, siis kui koer…

I: No selline, et  ei tapa ära päris ennast…

III: Tuleb sildid välja panna igale poole.

I: Vaatame, et võib-olla mingisugune 2 tükki. Et isased on ägedamad ka…

III: No muidugi… noh…

I: Seda võib mõelda.




PS. Mina olen L. Sündmus toimub Veskas. I, II ja III on tegelaskujud.

2 comments:

  1. Tundub, et kõik tegelaskujud on naiivsed blondid tibid, kaasaarvatud tegelaskuju L.

    ReplyDelete
  2. Hahaa, see oli hästi öeldud. Aga päris nii ma ei mõtle. Ei usu, et sisemiselt blondid. :D

    ReplyDelete