Monday, November 29, 2010

Tallitüüpe 11: "poiss-tüdruk"

Teksad, tossud, t-särk, jope: alati kannab poiss-tüdruk sellist praktilist riietust ja sa ei kujutagi ette teda kandmas seelikut ja kõrgeid kontsi. Eee, miks ta peakski? Tihti on tal seljakott. Jällegi väga praktiline. Tal on poisipea.  Või on pikad juuksed. Vahet pole, ega ta nendega kedagi ei peta. Tema olemus on eksimatult äratuntav.

Kui filmivõtetel on ratsutavaid mehi vähe, siis võib tema alati kaasa võtta – seekord petab kõik ära. No loomulik ju: puusasid tal pole, püksid istuvad suurepäraselt, meiki pole maha võtta, käsivarred ei lotenda.

Poiss-tüdruk oskab joosta, jaksab labidat liigutada ja käru lükata (sealjuures nägusid tegemata). Ta on sportlik ja julge, tasakaalukas ja sihikindel. Saab iga hobuse seljas hakkama ja tundub, et temast saabki suurepärane ratsutaja. Tema piimanäärmed on alaarenenud, seepärast sobib talle suurepäraselt takistussõit – miski ei loksu liigselt.

Oma asjaliku ja ausa olemisega saab temast kergesti sinu ustav sõber. Ega ta mingi super-populaarne tüüp ka pole: mõned head sõbrad kellega ta paremini läbi saab. Aga tema peale võib alati kindel olla ja nalja oskab ta ka hästi teha. Mõne aja pärast lähevad küll teie teed lahku, sest poiss-tüdruk pühendub täielikult ratsaspordile ja saad talle kaasa elada võistlustulemusi lugedes.

Mõne aasta pärast saad teada, et ta elab oma girlfriend’iga koos ühe teise talli lähedal. Oot-oot, girlfriendiga?? Ta on lesbi!! Ja ta oli sinu parim sõber? „Eeeee, kes siis mina olen?“ küsid endalt  8)

11 comments:

  1. Ot, ma ei saa aru, miks peaks selline küsimus tekkima?

    ReplyDelete
  2. Inimesed on väga ebakindlad oma olemuses ja selline küsimus kipub tulema kui nad arutlevad liiga pikalt oma orientatsiooni üle.
    See ongi lihtsalt intrigeeriv küsimus seal lõpus :) Vastusevariante on tegelikult päris palju. On olemas ka õige vastus. Kes selle välja pakub on "normaalne" :)

    ReplyDelete
  3. Ma olen juba väga pikka aega juurelnud, kes siis mina olen? :D

    ReplyDelete
  4. Lotta sa pole ainuke, kes seda mõelnud on ;)

    ReplyDelete
  5. To L. Mul on tunne, et sa pole ise veel otsustanud, kes sa oled. Liiga palju segadust, ebakindlust, ... Oled see, kes tahad olla! Mida sa tahad?

    ReplyDelete
  6. Kui te mõtlete milline tallitüüp võiksite olla, siis minu toodud tüübid on kõige karakteersemad ja kontrastsemad ja puhtal kujul väga haruldased. Eks ma kirjutan varsti ka "tavalistest" inimestest - nende hulgast on ennast hoopis lihtsam ära tunda. Samas hakkan astuma üha rohkematele varvastele >:[

    ReplyDelete
  7. Mitte ei astu varvastele, vaid kepid ajusid

    ReplyDelete
  8. Haa-hhaaa! Ma ei teadnudki, et ma nii sügavale jõuan. Mission accomplished!

    ReplyDelete
  9. See pole sinu teksti puhul üldse keeruline, ajudest asi hakkabki ;)

    ReplyDelete
  10. Ma arvan, et vastus on, et oled ka ise lesbi.

    ReplyDelete
  11. Vale vastus: see on võimalik, kuid ei ole vastusena ammendav. Aga julge pakkumise eest kiitus Anony mous'ile :)

    ReplyDelete